Бионсе подписа сделка с Pepsi на стойност 50 млн. долара
Поп иконата Бионсе подписа многогодишна сделка с Pepsi на стойност 50 млн. долара и е новият посланик на марката.
Според New York Times хибридният проект ще включва реклами, както и мултимилионен фонд, който ще подкрепя креативните начинания на певицата.
Кампанията ще съвпадне с пускането на новия й албум, което се очаква да стане през 2013 г. Бионсе ще изнесе спонсориран от Pepsi концерт на полувремето на финала по американски футбол, известен като Супербоул на 3 февруари.
След това тя ще се появи в глобална телевизионна реклама на Pepsi. Това ще е петата й реклама за марката от 2002 г. насам.
Образът й също така ще бъде използван за реклама в различни магазини и върху ограничена серия кенчета, които ще се продават първо в Европа от март следващата година.