Поп иконата Бионсе подписа многогодишна сделка с Pepsi на стойност 50 млн. долара и е новият посланик на марката.

Според New York Times хибридният проект ще включва реклами, както и мултимилионен фонд, който ще подкрепя креативните начинания на певицата.

Кампанията ще съвпадне с пускането на новия й албум, което се очаква да стане през 2013 г. Бионсе ще изнесе спонсориран от Pepsi концерт на полувремето на финала по американски футбол, известен като Супербоул на 3 февруари.

След това тя ще се появи в глобална телевизионна реклама на Pepsi. Това ще е петата й реклама за марката от 2002 г. насам.

Образът й също така ще бъде използван за реклама в различни магазини и върху ограничена серия кенчета, които ще се продават първо в Европа от март следващата година.