Български мобилен оператор забрани на служителите си да сядат

Водена може би от стремеж за по-голяма печалба, една от мобилните компании у нас е лишила работещите в нейните магазини от възможността да сядат на столове - в случай, че не са ангажирани с обслужването на клиенти.
От няколко месеца тези хора стоят прави в продължение на целия работен ден, съобщи БНР. Това прави впечатление на клиентите, които се обслужват от компанията.
"Работодателят е длъжен да осигури здравословни и безопасни условия на труд с цел защита живота, здравето и работоспособността на работещите. Осигуряването на столовете е един вид запазване здравето на работещите на работното място", заяви директорът на дирекция "Безопасни условия на труд" в Главната инспекция по труда Виолета Добрева.
Вероятно от страх да не загубят работата си, в един от магазините на тази мобилна компания в София младите хора отказват да се оплакват.