По-голяма част от "положителните" туитове, които изразяват хубава емоция и настроение са направени извън дома или градът, в който живеем, показва ново проучване на екип от катедрата по математика в университета във Върмонт.

Проявата на положителни емоции и радост зависи от степента на отдалеченост от дома. Това заключение специалистите направили след анализ на 37 милиона статуса на около 180 000 потребители на социалната мрежа, съобщава БГНЕС. Всичките публикували по различно време в различни американски градове. Благодарение на GPS-система учените определили точното местонахождение на потребители.

Резултатите показват, че по-чести пътувания правят жителите на големите градове. Мненията и чувствата им далеч от дома изглеждали по-щастливи и приятелски в сравнение с посланията им, които отправяли в Twitter от дома или офиса.

Най-често използваните щастливи думи били "супер", "щастие", "яко", "добро", "любов", "почивка" и "плаж". А негативните думи включвали "никога", "луд", "не", "не мога", "не искам", "мразя"