Заради появата на новите технологии любовните писма не са това, което бяха. Докато написаните саморъчно и изпратени по пощата писма някога можеха буквално да бъдат "запечатани с целувка", днес един или два хикса в края на имейл или есемес се смятат за романтичен жест. Но британската модна марка Burberry и интернет гигантът Google се обединиха, за да върнат любовта в кореспонденцията ни.

Те създали Burberry Kisses като начин "за очовечаване на технологиите чрез емоционални дигитални преживявания", предава БГНЕС. Потребителите могат да влязат на сайта Kisses.Burberry.com и да изпратят лична целувка на любимия човек. Това става като запечатат устните си с камерата на десктопа или като целунат тъчскрийна на мобилния си телефон.

Ако не можете да създадете целувка със собствените си устни чрез камера или тъчскрийн, Burberry предлагат свои "бързи целувки", които също могат да бъдат изпращани. Преди да изпратят целувките си, потребителите могат да изберат цвета на устните, които искат, от гамата цветове на Burberry, включително розово, лилаво, телесно и червено.

След това те могат да добавят лично съобщение и да изпратят целувката си дигитално до най-любимия си човек. Но забавлението не свършва дотук. Пътуването на всяка целувка може да бъде проследено чрез персонализирана анимация, показваща триизмерно небето над различни градове като Лондон или Ню Йорк, очертавайки пътя на целувката от местоположението на изпращача до това на получателя.

Личният момент се получава с помощта на технологиите Google Еarth и Street Vieuw, които показват пътуването на писмото до предназначението му. За хората, които не разбират как да изпратят целувка, Burberry предоставя на разположение видео, в което се обяснява цялата технология.