Bayerische Motoren Werke AG (BMW) е увеличила продажбите на автомобилите от своя модел 3-та серия в САЩ с 63% през миналия месец, което е помогнало на автопроизводителя да постави рекорд по продажби за юни и да намали преднината на Mercedes-Benz в луксозния сегмент от началото на годината, информира Bloomberg.

Продажбите на автомобилите от марката BMW в САЩ са нараснали с 25% през юни до 27 074, докато от Mercedes отчитат ръст от 9.8%, в сравнение с година по-рано 0 до 24 415. Повишението при Lexus е от 6.7% до 21 355.

Месечното представяне намалява преднината на Mercedes от началото на годината до 1 519 автомобила. BMW беше лидер по продажби в луксозния сегмент в две поредни години. До май BMW изоставаше от Mercedes с 4 178 автомобила.

Продажбите на Mercedes за периода януари-юни нарастват с 10% до 141 950, докато ръстът при BMW е от 11% до 140 431 автомобила. Данните не включват товарните автомобили на Daimler и марката на BMW Mini, които не са в луксозния сегмент.

Продажбите на BMW 3-та серия скачат до 10 957, подпомогнати от новия 320i, чиято цена започва от 32 550 долара.