В България традицията повелява рекламните стълбове да се облепват с предизборни плакати и некролози. В другите страни обаче те са поле за изява на много креативни реклами. Вижте примери:

Против тютюнопушенето

В Германия рекламните стълбове са превърнати в огромни угарки от цигари. Идеята е пушачите да се насърчат да откажат вредния навик.

Край на войната

Това е кампания, която призовава за край на войната в Ирак. Слоганът е What goes around comes around или на български: Всичко се връща.

McDonald’s

Най-креативните реклами върху сгради

Това е рекламна колона в Дания. В нея нищо не е променено, добавен е само плакат – и в резултат на това се е получила уникална реклама.

Greenpeace

„Няма по-добро лекарство за околната среда от вашата помощ“, гласи надписът върху тези гигантски спринцовки от кампания на Greenpeace.

Ледена епоха

Това е реклама на втория филм от поредицата „Ледена епоха“ - Разтопяването.

Sci-Fi TV channel

Извънземните пристигат в ефира на Sci-Fi TV channel.

Fiat

От автомобилната компания са използвали стикери, за да маркират повредените стълбове на паркинги. Надписът на тях е: "Пазете стълбовете - Fiat Stilo с парктроник".

Toys “R” Us

Най-креативните реклами на пицарии

Реклама на надуваеми играчки за плажа.

Dulcolax

Тези рекламни стълбове са превърнати в огромни празни ролки тоалетна хартия. Мястото е Дюселдорф, а Dulcolax е слабително средство.

Heineken

Не шофирай пил – общо взето това е идеята на рекламната кампания на Heineken в Швейцария.