Водещи маркетинг експерти от различни сектори на бизнеса в България ще споделят опит и успешни модели за създаване и управление на марки по време на еднодневен семинар на тема „Как да създадем успешна марка в България?”, който ще се проведе на 15.10.2013 г. (вторник) в зала „Европа” на „Новотел София”. Profit.bg е медиен партньор на събитието.

Маркетинг специалистите, които стоят зад изграждането на едни от най-печелившите марки в България, ще представят реални примери и казуси от своята бизнес практика при създаването на силни български брандове.

Лекторите ще запознаят специализираната публика на семинара с бизнес логиката при създаването на нов бранд и моделите на успеха, възможностите, които се разкриват при идентифициране на свободни пазарни ниши, ролята на позиционирането на марката и подходите за разграничаване от конкуренцията.

В програмата на семинара са включени теми, свързани с правната защита на търговската марка и пречките за нейната регистрация, основни стъпки от процеса по създаване на нов бранд.

„Решихме да стартираме поредица от семинари, посветени на успехите на българските марки, защото у нас има достатъчно силни родни брандове, които са пример за подражание за всички, на които им предстои изграждането на нова марка.

Вярвам, че обучението ще помогне на маркетинг екпертите от българските компании да преодоляват успешно препятствията, които съпровождат процеса по изграждане на търговски марки, благодарение на опита и практическите знания на лекторите”, сподели Петя Стоянова, старши маркетинг консултант в консултантска фирма „Пауър Бранд”, организатор на семинара.

Специалистите, които посетят семинара, ще научат от „първа ръка” как всеки лектор на семинара е открил своята успешна формула на пазара и какви са реалните стъпки, които са извървяли водещите маркетинг експерти по пътя на изграждане на марките, които се разграничават със своята неповторимост и работят за компанията в дългосорочен план.

Специализираното обучение е насочено към маркетинг и бранд мениджъри, експерти в изграждането и развитието на търговски марки, мениджъри на малки, средни и големи компании, които вярват в силата на марката за успеха на бизнеса си, предприемачи, на които им предстои изграждане на нова марка, бизнес консултанти и пи ар експерти.

„Как да създадем успешна марка в България?” е първото събитие от поредица практически маркетинг семинари на тема „Успехите на българските марки”, организирани от консултантска фирма “Пауър Бранд”.

Ранната регистрация за първото събитие е вече отворена и всички, които имат интерес към семинара, може да заявят своето участие с отстъпка на адрес: www.powerbrand.bg/seminars

Специалистите, които искат да станат лектори, чувстват се достатъчно компетентни, притежават добри презентаторски способности и умеят да завладяват аудиторията със своята магнетичност може да се свържат за повече подробности с екипа на компанията на имейл: sales@powerbrand.bg

За консултантска фирма „Пауър Бранд”:

„Пауър Бранд” стои зад организацията и провеждането на две от най-мащабните събития в областта на търговските марки през 2013 година: уъркшоп с голямото име в брандинга Марти Ноймаер, автор на международните бестселъри “The Brand Gab” и „ZAG” и маркетинг семинар с Майкъл Питиг, директор Бизнес развитие в глобалната консултантска фирма „Interbrand”.

„Пауър Бранд”е агенция за пълно маркетинг обслужване на търговски марки с опитен екип от специалисти, които разбират потребителя и спецификата на българския пазар.

„Пауър Бранд” работи в областта на брандинга и медиите повече от 2 години в партньорство с водещи маркетинг консултантски компании в света и популярни международни експерти с многогодишен опит и доказани успехи.