Инженерът по пътно строителство Румен Йовчев посъветва управляващите да спрат да се правят на ръководители на проекти, а да осигуряват пари и колективни договори, както и състезателни цени.

Според него трябва да се спре с ниските цени и лудото състезание кой ще даде по-ниска оферта при обявяване на търгове за изграждане на пътища.За сравнение на качеството, магистрала "Хемус" е построена с 4 милиона долара на километър, докато магистрала "Тракия" е строена с 2,5 милиона долара на километър, допълни инженер Йовчев пред БНР.

Бившият изпълнителен директор на агенция "Пътища" и "Мостстрой" инженер Румен Йовчев потвърди обявените вчера данни, че 80% от строените при управлението на ГЕРБ пътища и магистрали са дефектни, а 19-километровата и скъпоструваща магистрала "Люлин" се разпада.

Конкретно за строителството на "Люлин" инж. Йовчевприпомни, че не е изградена така наречената "джоб стена", за която са съветвали специалисти. Той разказа и за свой разговор с германския специалист Клаус-Дитер Щоле, бивш член на ръководството на пътната агенция, че в Германия така не се строи от 20 години.

Инженерът припомни и че бившият премиер Бойко Борисов не е изпълнил обещанието си да изиска от фирмата-строител да възстанови повредените пътища. Инж. Румен Йовчев предупреди и че тепърва ще се проявят дефектите на канавките.