11 цитата от Джеф Безос
Джеф Безос е основателят на Amazon – най-популярният сайт за онлайн пазаруване в света.
Сайтът е основан през 1994 г. като онлайн магазин за продажба на книги, а днес от там може да се купи почти всичко.
Amazon.com се посещава от 5 800 души на минута!
Джеф Безос днес е милиардер и един от най-уважаваните бизнесмени в света.
Вижте няколко негови цитати, които може би обясняват успеха му:
За морала
„Едно от нещата, които най-много ме вбесяват е когато мина покрай банка и видя реклами, с които убеждават хората да направят втора ипотека на къщата си, за да имат пари да отидат на почивка.“
За модата
„Една компания не трябва да се пристрастява към това да бъде лъскава, защото лъскавото се изтърква.“
За иновациите
„Мисля, че спестовността е това, което води до иновации, както и всички лишения по принцип. Понякога единственият начин да излезеш от едно затруднено положение е като бъдеш креативен.“
За прогреса
„Ако се фокусираш над конкурентите, ще трябва да чакаш те да измислят нещо, за да измислиш и ти. Но ако се фокусираш над клиентите, това ще ти позволи да бъдеш пръв.“
За хейтърите
„Ако не искате да ви критикуват, за Бога, не правете нищо ново.“
За мотивацията
„Силно вярвам, че мисионерите правят по-добрите продукти. На тях им пука повече. За човека с мисия, не става въпрос само за бизнес, а в този бизнес трябва да има смисъл. Това го мотивира.“
За избор на приятели
„Животът е прекалено кратък, за да го прекарваме с хора, от които нищо не може да се научи“.
За стратегията
„В Amazon имаме три принципа, с които се съобразяваме в последните 18 години – поставяйте клиента на първо място, измисляйте нови неща и бъдете търпеливи.“
За упоритостта
„Ако не си упорит, ще се откажеш твърде рано. Ако не можеш да се адаптираш, ще си удряш главата в стената и няма да можеш да видиш решение на проблема, което търсиш, ако е малко встрани от теб.“
За маркетинга
„В миналото 30% от времето отиваше в изработването на добър продукт и 70% в рекламирането му. Днес това се обръща.“
За цените
„Има два типа компании – едните се чудат как да таксуват клиентите си с по-висока цена, а другите – как да сложат по-ниска цена. Ние сме от вторите.“