Защо Facebook е толкова ценна платформа за маркетинг?

Защото всички са там!

За това и всяка уважаваща себе си марка се стреми да присъства активно в социалната мрежа и да поддържа интереса на потребителите.

Доклад на BI Intelligence показва защо Facebook е най-голямото „маркетинг оръжие“, въпреки докладите, които показват, че мрежата не е най-атрактивна сред младите хора.

Ето какво показва докладът:

Население: Знаем, че 1 млрд. души вече са във Facebook. Но каква е пенетрацията в голям пазар като САЩ – 67% от населението ползва мрежата. В Европа процентът дори е по-голям - 82% във Великобритания.

Възраст: В САЩ 83% от младите хора на възраст 18-29 имат профил във Facebook.

Доход: 73% от хората с доход над 75 000 долара на година в САЩ са във Facebook, спрямо 17% в Twitter, и 13% в Pinterest.

Мобилни телефони: Facebook е най-популярното приложение при смартфоните.

Извън САЩ: 86% от потребителите на Facebook са извън САЩ. 29% са от Азия.

Пол: Жените са малко повече от мъжете, но не чак толкова, колкото в Pinterest или други мрежи.

Образование: 75% от американците , които са завършили колеж или университет са във Facebook.