Най-лошите лога, създадени през 2013 г.
Няколко световни компании промениха своето лого през 2013 г. За част от тях стъпката бе успешна, за други- не толкова.
Критиците от портала за дизайн tocklogos.com определиха кои са десетте най-лоши изображения на марки, които видяхме през миналата година.
Гиганти като търсачката bing, цигарите Lucky Strikе и новото лого на Yahoo! Влязоха в класацията:
10. Lucky Strike
С въвеждането на строги ограничения за рекламите за цигари, за производителите почти не остава възможност да заявят за себе си, освен с широкопознатото си лого. В този смисъл решението на Lucky Strike изглежда малко необмислено. В допълнение новото лого на цигарената компания унищожава поти напълно узнаваемостта на образа и прилича по-скоро на поизбледнял стар восъчен печат.
9. Moleskine
Фирмата за канцеларски материали Moleskine е една от компаниите, които за по-малко от десетилетие значително се разшириха и придобиха световна известност. През 2013 г. компанията неизвестно защо промени черния фирмен шрифт Copperplate Gothic с по-мек и по-сивкав. Дизайнерите ѝ така и не обясниха защо, но новото лого изглежда някак избледняло.
8. Ernst & Young
Световноизвестната одиторска компания Ernst & Young промени логото си с идването на новия си мениджър. Самото име бе съкратено до EY, а графичното изпълнение стана по-скромно. Критиците питат: А как се чете новото име на компанията след тази промяна?
7. RadioShack.
Американският магазин за електроника RadioShack вече няколко пъти мени логото си с промяната на водещите телекомуникационни технологии. В най-старото лого водещ е образът на радиото, във втория дискретно се вписва кръгът на кльомбата. Какво се има предвид с най-новото лого? Според критиците – нищо не се има превид.
6. Hooters
Култовият ресторант Hooters носи името си от думата за женски гърди на следнг. Огромната сова с огромни очи като буквата О е изключително сполучливо. Не може да се каже, че новото лого е успяло да постигне нещо повече.
5. Iberia
Новото лого на испанската авиокомпания според критиците значително отстъпва на старото – по-величествено и значително по-отличително.
Вижте още: Логата на известните компании – преди и сега
4. JCPenney
JCPenney смени кардинално логото си порез 2011 г. и опитът ѝ да се върне към старото, проверено лого, изглежда като тихо отстъпление.
3.Billy Bee
Billy Bee е марка, под която от 55 години в Канада се продава мед. През тази година малката пчела Били бе дорисувана за ръка, което трябваше да ѝ придаде повече индивидуалност. Критиците обаче не я намират по-симпатична с ръце, скръстени зад гърба.
2.Yahoo!
Yahoo! Не само промени логото си, но и проведе 30-дневна кампания, по време на която презентира промяната. Потребителите не останаха очаровани от насеченото лого, което не се чете в малък формат, нито от анемичния удивителен знак.
1. Bing
Новото лого на търсчката Bing от Microsoft разоичарова критицоте с неопределено жълтия си цвят и неясен графичен елемент, който се предполага, че е буквата b.