Клиентите на телекома все по-често предпочитат да се информират за своите задължения чрез алтернативни на хартиената фактура варианти

Повече от половината клиенти на Мтел са се отказали от получаване на хартиена фактура. Благодарение на това вече са спестени над 20 тона хартия.

Близо 50 000 пък са хората, които вече ползват услугата „Фактура на имейл”. Всеки месец Мтел издава над половин милион електронни фактури. Услугата позволява проверка на месечното извлечение и достъп до месечните фактури за последните 12 месеца.

Електронната фактура от Мтел съдържа и подробна графика, която онагледява потреблението на клиента през целия месец по дни. Ако има повече от един договор, клиентът може да проследи временния статус на фактурите и задълженията по всеки един от договорите. Услугата включва и информация за кредитни и дебитни известия. Електронната фактура може да се активира през сайта на компанията за всички договори, без да е нужно посещение на магазин.

Отказ от хартиената фактура може да се заяви в магазините на телекома, на *88 или със SMS на номер 1624.

Мтел подарява допълнителен бонус на клиентите, отказали се от хартиена фактура - 100 безплатни SMS-а, 100 безплатни MMS-а и 100 безплатни минути за видеоразговори за период от 5 месеца.