Повечето големи компании предоставят на служителите си помещение в офиса, в което са поставени кафе машина, машина за вода, хладилник и кухненски принадлежности.

Но тази стая в никакъв случай не прилича на кухнята ви вкъщи. И най-важното – в нея важат други правила, които е добре да спазвате, за да запазите добрия тон в отношенията си с колегите.

Вижте 7 от тях:

1. Това не е мястото, на което можете да обсъждате личните си истории.

Освен това винаги има вероятност шефът ви да чуе колко добре сте дремнали на бюрото си този следобяд.

2. Ако някой споделя с вас храната си, е добре да си вземете само една бисквитка, плод или бонбон.

Все пак това е жест на учтивост, а не желание за изхранване на целия офис.

3. Уважавайте ограниченото пространство в хладилника, защото не само вие имате нужда от него.

Все пак той трябва да събере доста кутии за обяд и безалкохолни, а ако прекалите със своята храна, може да не остане място за нечия чужда.

4. Не забравяйте за бързо развалящи се храни, които прибирате в хладилника.

Никой не е длъжен да изхвърля вашите развалени продукти, нито пък да понася миризмата им.

Вижте още: Какво дразни най-много колегите?

5. Не крадете храната на другите.

Може би това правило ви се струва излишно, но ще се изненадате колко често изчезва храна в големите компании. Не се унижавайте по този начин, а отскочете до магазина, ако сте гладни.

6. Споделяйте с колегите млякото, сосовете и подправките.

Винаги можете да сипете малко мляко в кафето си или да посолите салатата си с чужда сол, освен ако това не е изрично забранено от притежателя й.

Не забравяйте следващия път вие да купите мляко и винаги питайте, когато ползвате чужди продукти.

7. Ако водата в кафемашината свърши, допълнете я.

Това е малък жест на внимание към колегите. Все пак нищо не ви струва да сипете две чаши вода в машината или пък да направите нова кана шварц кафе, когато свърши.