Visa и LS Travel Retail с обща кампания

На 2 юни Visa и LS Travel Retail, собственик на магазини Inmedio и Relay, стартираха 5-седмична промоция, която цели да популяризира технологията за безконтактни разплащания сред потребителите и да ги стимулира да използват по-често своята безконтактна карта Visa за малки ежедневни покупки.
Кампанията насърчава картодържателите да използват иновативната технология, като в замяна на всяка трансакция на стойност 3 или повече лева, потребителите получават символична награда. Промоцията се осъществява в 35 обекта на LS Travel Retail – 26 магазина Inmedio, 7 магазина Relay, както и в 2 нощни заведения на територията на София, Варна и Бургас.
Целта на промоцията е да окуражи Visa картодържателите да използват своите безконтактни карти все по-често за малки ежедневни покупки. Тези от тях, които извършат трансакция на стойност над 3 лева с безконтактна карта Visa, във всеки един от магазините през промоционалния период, ще получат награда по свой избор – енергийна напитка Reload или шоколад Milka.
Посредством малките стимули за потребителите, Visa и LS Retail се стремят да предоставят на своите клиенти по-добро потребителско изживяване по време на пазаруване.
Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България, сподели: „Технологията за безконтактни разплащания бележи революция в пазаруването на бързооборотни стоки и начина, по който харчим своите пари. Тя е бързо, удобно и сигурно средство за разплащане, което предлага значителни предимства за клиентите.
Безконтактните разплащания спестяват на потребителите необходимостта от физически контакт между тяхната карта и POS терминала на търговеца, нуждата да носят в себе си пари в брой и да проверяват за точно върнато ресто.
Целта на промоцията ни е да демонстрираме ползите от безконтактните разплащания за бизнеса и индивидуалните клиенти, както и да ускорим внедряването на иновативната технология в България”.
„През последните години търговията на дребно претърпя сериозна и бърза трансформация и ние се стараем да останем в крак с всички нововъведения.
Решихме да внедрим безконтактните разплащания в своите търговски вериги, за да спестим време на потребителите при осъществяване на плащанията и по този начин да намалим опашките, както и рисковете и възможните грешки при управлението на пари в брой.
Вярвам, че новият начин на разплащане ще подобри качеството на нашите услуги, ще засили удоволетвореността на клиентите и ще ни даде предимство пред всички конкуренти”, заяви Стефан Пикар, управител на LS Travel Retail България.