Компаниите с най-големи рекламни бюджети
Годишният приход на рекламните агенции в САЩ е в размер на 48 млрд. долара за 2013 година, по данни на Gale Group Inc.
Според Business Insider 100-те най-големи компании в САЩ са похарчили 109 млрд. долара за реклама през 2013 година.
Всяка година компаниите дори увеличават своите бюджети за реклама.
Виж още: 10-те най-успешни рекламни кампании в историята
Вижте 10 от компаниите, които харчат най-много за реклама в света, както и каква е общата сума, похарчена от тях за тази цел през 2013 година:
10. Fiat Chrysler: 1.97 млрд. долара
Компанията е похарчила почти 2 млрд. долара за реклама само през 2013 година.
9. Toyota: 2.09 млрд. долара
През 2013 година компанията е похарчила 2.09 млрд. долара за реклама, което е ръст от 4.1%. 959 млн. долара от тази сума е за ТВ реклами.
8. American Express: 2.19 млрд. долара
AmEx са известни с интересните си запомнящи се реклами, които никак не са евтини.
През 2013 година компанията е похарчила с 5.7% повече, отколкото миналата година.
129 млн. долара от тях са насочени към реклама в интернет.
7. L’Oreal: 2.34 млрд. долара
L’Oreal са похарчили 2.34 млн. долара за реклама през 2013 година. 872 млн. долара от тях са насочени само към списания.
6. Verizon: 2.44 млрд. долара
Телекомуникационната компания е похарчила 811 млн. долара само за ТВ реклама.
5. Ford: 2.56 млрд. долара
През 2013 година Ford са похарчили 2.56 млрд. долара, за да ни информират за совите нови коли. Това е увеличение от 12.4%, спрямо 2012 година.
4. Comcast: 3.08 млрд. долара
Това е компания за кабелна телевизия в Северна Америка. Разходите им за 2013 година са надхвърлили 3 млрд. долара.
3. General Motors: 2.15 млрд. долара
176 млн. долара от тази сума е насочена към онлайн реклама, а 185 млн. към списания.
2. AT&T: 2.91 млрд. долара
През 2013 година AT&T е увеличила разходите си за реклама с 12.3% спрямо 2012 година.
Голяма част от тези средствата са насочени към онлайн реклама – 245 млн. долара.
1. Procter & Gamble: 5 млрд. долара
Procter & Gamble оглавяват списъка с внушителната сума от 5 млрд. долара за година.