Подобно на други щатски хип-хоп изпълнители, американският рапър Снуп Дог също реши да се впусне в бизнеса с алкохолни напитки. Четиридесет и три годишният рапър е сключил сделка за партньорство с бразилския производител на кашаса Cuca Fresca, като посланик на марката и акционер.

Подобни партньорства помагат на Снуп Дог да попада редовно в класацията на най-богатите хип-хоп изпълнители на Forbes. В последната класация той заема 14-о място с 10 млн. долара доходи. Рапърът наскоро инвестира и в социалната мрежа Reddit.

На фона на попкултурата, в която се популяризират партитата и алкохола, тенденцията рапъри да рекламират алкохолни марки не е нещо ново: Питбул има сделка с Budweiser, Лудакрис рекламира коняка Conjure, Диди е лице на водката Ciroc на Diageo, а Бърдмен рекламира GT Vodka.

Cuca Fresca обаче е много по-малка фамилна марка, която е известна основно в Бразилия, а Снуп Дог залага стратегически, че от бизнеса с алкохол в Бразилия могат да се извлекат сериозни печалби.

Cuca Fresca вече има няколко награди от алкохолната индустрия. В момента това е единствената марка кашаса, която предлага и готов коктел кайпириня на пазара.

Кашаса е силна алкохолна напитка, получена при дестилация на екстракт от захарна тръстика. Вкусът й е сходен на този от смесицата между ром и текила. Според доклад на PcW, делът на кашаса от алкохола, консумиран в Бразилия тази година, е 80%.

След световното първенство в Бразилия през тази година кашаса се появява вече и в барове и ресторанти в Ню Йорк, което означава, че налице е огромен потенциал марката да бъде катапултирана в САЩ, а Снуп Дог, като един проницателен бизнесмен, никога не изпуска възможността да бъде лицето на една бъдеща тенденция.