Мтел обявява конкурс за обслужваща агенция, която да разработва медийната стратегия на компанията в съответствие с амбициозните планове на Мтел да затвърди лидерските си позиции в телеком сектора и да продължи да създава тенденции на рекламния пазар, които конкурентите да следват.

Поканените агенции трябва да демонстрират стратегическо мислене, разбиране на тенденциите в телеком сектора, както и да предложат конкурентни търговски условия.

Предложенията ще бъдат разгледани според вътрешните правила за тръжни процедури и изискванията за прозрачност при тях на Telekom Austria Group (TAG), част от която е Мтел.

По план конкурсът трябва да приключи до началото на март, когато всеки от участниците ще бъде информиран за крайния резултат от състезанието, а името на победителя ще бъде публично обявено.