Вижте какво ще можем да правим във Facebook Messenger скоро

От следващата седмица Facebook ще даде поле за изява на създателите на мобилни приложения, които ще могат да правят още страхотни неща с Facebook Messenger. От компанията ще позволят на външни разработчици да внедрят техни идеи директно в услугата, така че на потребителите да не им се налага да излизат от приложението.
Facebook ще последва примера на популярното корейско чат приложение Line и от китайското WeChat, които вече тръгната по този път.
Ако се съди по тези двете приложения, вижте какво биха могли да правят 500-те милиона потребители на Facebook Messenger скоро, според Business Insider:
Да си резервират хотел: Хотел Shangri-La в Сингапур позволява на туристите да си резервират стаи и място в ресторанта чрез съобщения в WeChat.
Да контролират хотелската си стая: На тазгодишното изложение за потребителска електроника в Лас Вегас WeChat направи демонстрация на "умната стая от бъдещето", която позволява на гостите на хотела да нагласят температурата, да изключват осветлението и да пускат щорите изцяло през приложението.
Да плащат телефонните си сметки: WeChat си партнира с Digi Telecommunications в Малайзия, което позволява на потребителите да плащат сметките си през чат приложението.
Да си купуват билети за кино: През WeChat могат да се купуват билети за кино и дори да се избират конкретни места в киносалона.
Да се осведомяват за изложби в музеи: Тематичният парк Dinos Alive в Южна Африка има официален профил в WeChat, където информира потребителите за динозаврите.
Да пазаруват: Популярни азиатски онлайн търговци като Zalora позволяват на потребителите да пазаруват директно през приложението.
Да изпращат кратки видеа в стил Snapchat: Приложението Snapmovie на Line позволява на потребителите да записват и редактират кратки видеа и да ги изпращат на приятелите си.
Потребителите също така могат да се подготвят любимите им марки и медии също да се включат със спонсорирани канали, които доставят новини чрез съобщения във Facebook.
Генералната идея на Facebook е да накара потребителите да прекарват колкото се може повече време в приложението. Ключът към това е да позволят на разработчиците на приложения да създават най-различни странни и страхотни приложения, които да бъдат интегрирани в Messenger.