Мтел и Майкрософт ще предлагат заедно продукти за бизнес клиенти
Ново предложение за бизнеса, което комбинира „облачни“ и телеком услуги, представиха Мтел и Майкрософт България на пресконференция днес.
Двете компании ще предлагат на бизнес клиенти пакети от услуги, в които са комбинирани най-популярните приложения от пакета Office 365, базиран на „облачните“ технологии, с тарифни планове и устройства, предлагани от българския телеком.
Бизнес клиентите могат да избират между четири варианта на комбинираната услуга – Smart Office, Smart Office Combo, Mobile Office и Fix Office.
В зависимост от избрания пакет, те получават фиксиран или мобилен интернет, минути за разговори във всички мрежи и най-малко 3GB мобилен трафик, комбинирани с Office 365 плановете на Майкрософт, включващи 1 TB пространство за съхранение, споделяне и съвместна работа върху файлове в „облака“, имейл услуга с 50GB размер на пощенските кутии, платформа за управление на документи и процеси, и други.
С тарифата Smart Office Combo клиентите получават още смартфон Lenovo A536 (Dual SIM), таблет Lenovo A7-30, както и USB-Modem.
Предимство за ползващите някои от пакетите, е наличието на винаги последна версия на традиционния Office пакет на всички свързани устройства, както и възможност да ползват „облачни“ услуги като споделяне на обемни файлове с информация, работа по файловете в реално време от няколко потребителя, аудио и видео конферентни връзки, както и платформа за създаване на вътрешнофирмена социална мрежа.
Удобство за бизнес клиентите е, че ще получават всички услуги в един договор и с една фактура за ползваните телеком услуги, както и денонощна поддръжка от Мтел.
„От днес на пазара в България има продукт, който ще улесни работата на бизнеса, като същевременно намали разходите му“, коментира главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас. По думите му партньорството с Майкрософт България дава възможност на Мтел да предложи на пазара продукт, който отговаря на амбицията на телекома да предоставя пълен спектър от телекомуникационни услуги и комплексни решения за бизнеса.
„Възползвайки се от съвместното ни предложение, компаниите у нас ще имат възможност за сигурни и надеждни комуникации с техните клиенти и партньори, без да се налага да инвестират в собствена инфраструктура“, коментира изпълнителният директор на Майкрософт България Петър Иванов.
Той добави, че новата услуга ще улесни компаниите, за да се съсредоточат върху основния си бизнес и постигане на поставените цели.
Според изследвания, „облачните“ услуги ще разгърнат пълния си потенциал в следващите няколко години, като тяхната значимост непрекъснато расте. Днес милиони по света използват „облака“ като безплатно виртуално пространство, в което всеки може да запазва файловете си онлайн и да има постоянен достъп до тях от всяко място и по всяко време чрез интернет.
„Облачните“ технологии предоставят на компаниите почти безкрайни софтуерни и хардуерни ресурси, които са налични и достъпни при поискване по всяко време и от всяко място, без да са нужни инвестиции в нова инфраструктура. В зависимост от конкретния случай, бизнесът може да намали разходите си сериозно и да спести огромни финансови ресурси.