Мтел е първият телеком у нас, чието ръководство ще се срещне очи в очи с клиенти, за да обсъди с тях продуктите и услугите, които предлага, както и обслужването в компанията.

Срещата е предвидена за края на май в централната сграда на Мтел в София.

Целта е клиентите да дадат мнение за компанията директно на нейните изпълнителни директори, а пък те да чуят клиентските идеи и предложения.

От днес на уебсайта на Мтел всеки, който иска да участва в срещата, може да се запише, като попълни анкета. Двайсет от записалите се ще се срещнат с ръководството на Мтел.

Допитването ще даде информация на организаторите, на чиято база за участие в срещата ще бъдат избрани клиенти с различен профил: на различна възраст, с различни занимания, ползващи различни продукти и услуги на компанията от различен период от време.

Освен че ще се срещнат с ръководството на компанията, клиентите ще посетят колцентъра на компанията и ще видят кои са хората, чиито гласове чуват всеки път, щом се обадят на *88.

В програмата е предвидено също посещение на Центъра за управление на мрежата, в който нейната работа се следи денонощно.