Червената книга, която стои на бюрото на служителите на Facebook
В края на 2012 година, когато Facebook направи 1 милиард потребители, на бюрата на служителите се появи една малка червена книжка.
Тя трябваше да мотивира служителите и да им обясни какво е Facebook и каква е целта на компанията.
Един от дизайнерите на книгата – Бен Бари, публикува сканирани страници от нея.
Вижте какво Марк Закърбърг иска служителите на Facebook да помнят:
Facebook не е създадена, за да бъде компания. Целта в началото е била да се създаде мрежа, която да свързва хората по света.
Да промениш начина, по който хората общуват, означава да промениш света, се казва в книгата.
Марк Закърбърг иска хората да излязат от комфортната си зона.
Вдъхновение дават и стари снимки.
Тази снимка казва: "Ние не създаваме услуги, за да печелим пари. Ние печелим пари, за да създаваме по-добри услуги."
На един инженер във Facebook се падат 1 000 000 потребители:
Помнете - хората не ползват Facebook, защото ни харесват. Те го ползват, защото харесват приятелите си:
Виж още: Малко известни факти за Марк Закърбърг
На тази снимка виждаме младия Рупърт Мърдок:
Ако ние не измислим това, което ще замести Facebook, някой друг ще го направи: