В края на 2012 година, когато Facebook направи 1 милиард потребители, на бюрата на служителите се появи една малка червена книжка.

Тя трябваше да мотивира служителите и да им обясни какво е Facebook и каква е целта на компанията.

Един от дизайнерите на книгата – Бен Бари, публикува сканирани страници от нея.

Вижте какво Марк Закърбърг иска служителите на Facebook да помнят:

Facebook не е създадена, за да бъде компания. Целта в началото е била да се създаде мрежа, която да свързва хората по света.

Да промениш начина, по който хората общуват, означава да промениш света, се казва в книгата.

Марк Закърбърг иска хората да излязат от комфортната си зона.

Вдъхновение дават и стари снимки.

Тази снимка казва: "Ние не създаваме услуги, за да печелим пари. Ние печелим пари, за да създаваме по-добри услуги."

На един инженер във Facebook се падат 1 000 000 потребители:

Помнете - хората не ползват Facebook, защото ни харесват. Те го ползват, защото харесват приятелите си:

Виж още: Малко известни факти за Марк Закърбърг

На тази снимка виждаме младия Рупърт Мърдок:

Ако ние не измислим това, което ще замести Facebook, някой друг ще го направи: