Rolls-Royce има дълга история в създаването на супер луксозни автомобили, които са наричани по всякакъв начин - от разкошни през зашеметяващи до най-добрата кола за много богатите.

Сега марката, известна с това, че задоволява изисканите вкусове на милиардерите, добавя и ново прилагателно, което рядко се свърза с нейните автомобили - сексапилни.

Всъщност автопроизводителят рекламира най-новия си модел кабриолет, който носи името Dawn, като "най-сексапилният Rolls-Royce, създаван някога."

Вижте още: Само една страна може да се похвали с такъв Rolls Royce

"За това си има много добра причина," казва главният изпълнителен директор на Rolls-Royce Торстен Мюлер-Отвос. "След като видите колата, след като седнете в колата и след като сте имали възможност да я покарате, бих казал, че това е най-луксозното място на Земята."

Моделът Dawn разполага с мек сгъваем покрив, който може да се спуска и вдига при скорост от до 50 км/ч. От Rolls-Royce наричат безшумния процес по спускането на покрива "тих балет", който продължава 21 секунди.

Въпреки че от компанията все още не са обявили официална цена, очакванията се, че моделът ще се продава за между 350 000 и 400 000 долара.

Дори и при такава цена, новият модел едва ли ще е проблем за повечето купувачи на автомобили от марката. Въпреки това, предвид волатилността на световните пазари напоследък и това, че инвестиционните портфейли на най-богатите вероятно са пострадали от нея, Мюлер-Отвос признава, че продажбите на автомобила вероятно ще вървят малко по-трудно сред най-богатия 1% от американците.

"Ние не сме напълно защитени от колебания в пазара, но бъдете сигурни, че вече сме показали новия модел на доста потенциални купувачи, особено в САЩ, и интересът е огромен," казва той. "Поръчките ни за следващата година изглеждат добре, затова не се притеснявам."

Един от пазарите, където Rolls-Royce и всички автопроизводители отчитат спад в продажбите, обаче е Китай. Мюлер-Отвос споделя пред CNBC, че следи отблизо нарастващите опасения около икономиката на страната, която е третият най-голям пазар на компанията.

Вижте още: Вижте как Rolls-Royce задоволява прищeвките на клиентите си

Rolls-Royce продава по около 4 000 автомобила в Китай годишно.

По-рано през лятото от компанията обявиха, че продажбите в Китай може да намалеят с 15% през тази година.

Продажбите на Rolls-Royce в САЩ, която остава водещият пазар на компанията, бележат ръст от 2.4% през тази година, според данни на Autodata.