Туристическа компания иска клиентите й да правят повече секс
Датска туристическа компания е предприела странна кампания за повишаване на раждаемостта в страната, която се отличава с една от най-ниските в Европа.
Компанията „насърчава“ клиентите си да правят повече секс с предприемането на активни почивки. По този начин се очаква да се повиши раждаемостта в страната.
Кампанията под надслов „Направи го за майка си“ призовава за „самоучастие“ от поне 25 датски крони (3.74 долара) към пакета за почивка, към който компанията Spies ще добави 1 000 датски крони (149 долара).
Раждаемостта в Дания е при ниво от 1.7 деца на жена, което е понижение от 1.9 деца през 2010-та година.
„Тези които страдат най-много от ниската раждаемост са майките, които никога могат да не станат баби“, се казва в рекламата.
„Изпратете вашето дете на активна почивка и можете да се сдобиете с внук до девет месеца“, се казва още във видеото.
Според сайта на туристическата компания Spies, слънчевата почивка повишава сексуалния живот на датчаните с 51%.
Повечето от участниците в промоционалната кампания се очаква да се насочат към Майорка в Испания и Канарските острови. Други оферти част от сделката включват Гърция и Турция.