Жена със синдром на Даун стана рекламно лице на козметика
Днешният ден е особено хубав, не само заради пролетното време навън, но и защото именно първият ден от седмицата приюти новината за поредната победа срещу тесногръдието.
За какво става въпрос ли? Ами след като Седмицата на модата в Ню Йорк проправи път на едни по-различни манекенки и жени, страдащи от синдрома на Даун, дами в неравностойно положение, които са с ампутирани крайници, или такива, които се предвижват с помощта на инвалидна колчка, днес стана ясно, че козметичният бранд Beauty and Pin-Ups избра за рекламно лице на новите си продукти модел със синдром на Даун.
Няма как да не подчертаем, че това е първият случай в света, в който за рекламно лице на разкрасителен продукт се избира дама с подобно заболяване.