10-те най-автентични марки
Световният гигант Disney бе обявен за най-автентичната марка в света, според изследване на консултантската компания Cohn & Wolfe.
Пиар компанията е изготвила класацията на базата на изследване сред над 12 000 потребители на 14 световни пазара.
Потребителите са давали оценки на над 1 600 марки по три ключови показателя, които са определяли автентичността на една марка - надеждност, почтителност и свързана с реалността.
Изследването сочи висока норма на цинизъм, като четири от петима потребители не смятат, че глобалните марки са „отворени и чести“. Най-високо е нивото на цинизъм в Западна Европа, където едва 7% смятат, че марките са „честни“.
За сравнение, в САЩ цели 23% са на подобно мнение, а в Китай доверието към брандовете е дори по-високо – 36%.
Ето и десетте марки, събрали най-много точки от потребителите:
10. Lego – 88.19 токи
9. Adidas – 89.13 точки
8. Samsung – 89.52 точки
7. Audi – 89.52 точки
6. Intel – 90.01 точки
5. Apple - 93.71 точки
4. Amazon – 94.04 точки
3. Microsoft – 94.12 точки
2. BMW – 94.41 точки
1. Disney – 96.62 точки