Срещата в чест на Уейн Рууни, в която неговият настоящ отбор Манчестър Юнайтед се изправи срещу тима, в който е израснал - Евертън, ще се запомни и с това, че беше предавана на живо във Facebook.

Партньорството между Facebook и Манчестър Юнайтед даде възможност на милиони души по целия свят да станат свидетели на частица от бъдещето, а именно предаването на спортни събития в социалните мрежи.

Това стана факт само седмици, след като Twitter подписа договор с НБА за предаването на специално изготвена програма за микроблога, а Youtube предаде финалите от двата най-комерсиални футболни турнира – Шампионската лига и Лига Европа.

Twitter също така вече има договори за излъчване на спортни събития от спортовете хокей, бейзбол и американски футбол.

Все по-често Facebook отделя и значителни средства, за да плати на известни личности, които да изготвят видео предавания, като по този начин се опитва да популяризира услугата си, като по този начин се опитва да конкурира Youtube.

По последни данни социалната мрежа се ползва от 1.7 млрд. души по света.