Какво има в новия каталог на ИКЕА България?
ИКЕА България обяви откриването на нов Център за поръчки в Бургас тази есен като резултат от стабилния си растеж. Компанията отчита 18% ръст в продажбите, 12% ръст на посетителите и 26% повече клиенти, в сравнение с миналата каталожна година.
Резултатите отразяват цялостното присъствие на ИКЕА в България и включват магазин ИКЕА в София, онлайн магазина и центъра за поръчки във Варна. За изминалата каталожна година трите канала за продажба отчитат оборот от 92 милиона лева.
Компанията регистрира общо 2.5 милиона посетители и 950 000 клиенти, отбеляза Тео Муратидис, управител на ИКЕА България.
Откриването на новия Център за поръчки в Бургас, който ще се намира в Mall Galleria, е резултат от отличното представяне на съществуващия Център за поръчки във Варна. Първият обект надмина предварителните очаквания, отчитайки оборот от 5.7 милиона лева и 136 000 клиенти през първата година от своето съществуване.
Каталог 2017 – Истински истории
За първи път каталогът на ИКЕА изглежда като лайфстайл списание и включва 13 истински истории. Любопитните истории ще отведат читателите до най-различни точки по света.
Тази година посланието на каталога е „Живей по свой вкус” – мисията му е да помогне на хората да се отърсят от стреса в своето ежедневие и да кажат сбогом на чуждите очаквания. Съдържанието е вдъхновено от желанията и мечтите на истинските хора. Страниците му са пълни с идеи и продукти, които не са просто безцелни предмети – те са създадени, за да направят живота у дома по-лесен и по-добър.
Изданието на каталога е под номер 66 и се простира на 328 страници. Преведено е на 33 езика и е адаптирано за 48 пазара. Каталогът достига до близо 255 милиона души в цял свят.
Новите продукти
2017 година ще донесе разнообразие от новости – две от най-интересните сред тях колекциите SÄLLSKAP и новото издание на IKEA PS. SÄLLSKAP е вдъхновена от традиционния шведски дизайн. Лимитираната серия набляга на пъстър текстил и мебели от масивна дървесина.
IKEA PS 2017 е свежа, свободна и лесно приспособима към всеки дом. Тя включва мултифункционални и мобилни мебели: масички, които се превръщат в табуретки, дивани, които се сгъват и разгъват, подвижни кутии, които могат да се превърнат в решение за съхранение.
Ново мобилно приложение
Много новини има и в дигиталния свят на ИКЕА. Най-голямата е изцяло обновеното приложение Каталог ИКЕА за смартфон или таблет. То се предлага за iOS и Android, както и за Apple TV 4th Generation. Дигиталната версия на каталога ще може да се разгледа и на IKEA.bg. В България приложението ще бъде налично от 9 септември.