Кльощава манекенка възмути почитателите на Nike
Почитателите на спортните облекла критикуват Nike заради последната й рекламна кампания с участието на Бела Хадид. Според тях тя е твърде кльощава за рекламно лице на спортни облекла, пише Daily Mail.
Сестрата на Джиджи Хадид беше избрана за лице на марката и сподели снимка в Instagram на новия билборд на Nike в Ню Йорк, на който тя позира. На фотоса 20-годишната Бела е заснета до билборда, показвайки стройните си крака и плосък корем.
Макар че снимката стана популярна сред феновете и събра над 530 000 харесвания, не липсваха и критики за решението на спортната марка да избере новия „ангел“ на Victoria's Secret за свое рекламно лице.
„Харесвам я, но как може да рекламира Nike, когато изглежда толкова недохранена и нездравословно кльощава? Аз свързвам Nike с мускули и добра физическа форма, просто не виждам връзката“, коментира потребител в Instagram.
Мнозина са съгласни, че тялото на Бела не се вписва в идеята на Nike за стремеж към атлетично телосложение. „Спортните марки трябва да използват човек с атлетично тяло за модел. Аз не нося облекла на Nike, за да стана кльощава, а за да вляза във форма!“, категорична е друга потребителка на социалните мрежи.
Други коментари са свързани с негативния ефект от рекламната кампания за самочувствието на младите почитателки на марката. „Nike, тя не е атлет, но по-важното е, че отново давате нереалистични очаквания на младите момичета“, възмущава се трета потребителка на Instagram.
„Да, ето защо младите момичета получават хранително разстройство, когато ненормално кльощавата фигура се възхвалява. Браво“, добавя четвърта.
Бела обяви сътрудничеството си с Nile в понеделник, когато изрази в Instagram вълнението си, че официално е станала част от семейството на спортната марка. Манекенката, която е сестра на Джиджи Хадид, има рекламен договор и с Calvin Klein, а скоро ще се появи за първи път и в ежегодното шоу на марката за бельо Victoria's Secret.
Преди две седмици Бела обяви, че ще участва в шоуто в Париж на 30 ноември, което ще бъде излъчено по CBS на 5 декември.
Снимки: Instagram