Новото предаване на Джеръми Кларксон чупи рекорди за Amazon
Дългоочакваното завръщане на Джеръми Кларксън на малкия екран счупи рекордите на онлайн стрийминг услугата на Amazon, съобщиха от сиатълската компания.
Гигантът за онлайн търговия успя да привлече бившия водещ на хитовото автомобилно шоу на BBC - Top Gear, и да го събере отново с колегите му от предаването Ричард Хамънд и Джеймс Мей. Кларксън бе уволнен от BBC през миналата година след шумен скандал, а малко по-късно Хамънд и Мей напуснаха продукцията от солидарност към своя колега.
Сега тримата отново се събират заедно в новото шоу на Amazon - The Grand Tour. Първи епизод на предаването бе излъчен този уикенд по стрийминг платформата Prime Video и генерира рекорден интерес.
В прессъобщение, публикувано вчера от Amazon, съобщиха, че епизодът е привлякъл милиони Prime абонати, с което е станал най-гледаният дебют на платформата, надминавайки досегашния лидер The Man in the High Castle. В деня на дебюта регистрациите нови Prime абонати са били повече от всеки друг ден в годината, с изключение на годишното промоционално събитие на Amazon - Prime Day.
Amazon Prime е премиум услугата на платформата за онлайн търговия, която струва 99 долара на година. В абонаментната такса е включен и достъп до Prime Video.
Според материали в пресата от Amazon, са платили около 160 млн. долара, за да придобият правата за предаването. Но според Тед Сарандос - директорът по съдържанието на конкурентната видео стрийминг платформа Netflix – тази сума е занижена и инвестицията е била по-скоро от порядъка на четвърт милиард долара.
В коментар пред The Telegraph Сарандос призна, че Neyflix също е направил опит да привлече Кларксън и неговите колеги.