KFC пуска собствен смартфон в Китай
Веригата за бързо хранене Kentucky Fried Chicken (KFC) ще отпразнува своята 30-годишнина на китайския пазар чрез пускането на лимитирана серия смартфони, брандирани в цветовете и логото на компанията.
Ходът ще бъде осъществен в партньорство с китайския производител на смартфони Huawei.
KFC обявиха партньорството си с китайския производител чрез пост в платформата Weibo, предава CNBC.
В специално видео се посочва как двата бранда са развили дейността си от 1987 г. досега.
KFC отваря първия си обект в Китай в Пекин през ноември 1987 г. Днес Yum China, която притежава KFC, Pizza Hut и Taco Bell, има над 7 600 ресторанта в страната.
Huawei също е основана през 1987 г. в Шънджън.
Понастоящем компанията се нарежда на трето място по пазарен дял в световната търговия със смартфони, сочат данни към края на последното тримесечие на миналата 2016 година.
Смартфонът в чест на 30-годишнината на KFC в Китай носи името KFC Huawei 7 Plus, като е брандиран с логото на компанията.
Лимитираната серия телефони включва и 100 хил. „K dollars” (виртуален кредит за пазаруване чрез мобилното приложение на KFC в Китай).
Устройството дава достъп и до K-music – нова музикална функция на приложението на веригата за бързо хранене.
Общо 5 хил. броя от специалния телефон ще бъдат пуснати на пазара, посочват от KFC.
Цената на смартфона е 161.91 долара, като ще се продава от 13 юли чрез магазините Tmall, които също са собственост на компанията.