Ford с перфектен отговор на падналата забрана за шофиране за жени
Кралят на Саудитска Арабия тази седмица издаде указ, позволяващ на жените в страната да шофират - това сложи край на негативния статут на държавата като единствената в света, която забранява на нежния пол да управлява кола.
Редица авторекламодатели бързо скочиха в темата - да оставим политиката настрана, те със сигурност биха били щастливи да видят незабавен скок в броя на потенциалните потребители на техния продукт.
Но никой не го направи толкова умно, колкото Ford, посочва Аdweek.
Вчера автопроизводителят публикува в социалните мрежи изображение на очите на жена, отразени в огледалото за обратно виждане.
Welcome to the driver’s seat. #SaudiWomenMove #SaudiWomenCanDrive pic.twitter.com/oksRbFvLWa
— Ford Middle East (@FordMiddleEast) 27 септември 2017 г.
"Добре дошли на седалката на водача", се казва в текста към снимката.
Красотата е в простотата - предимство, което Ford получи пред усилията на конкурентите си от световни марки, като Nissan и Volkswagen.
Оказва се обаче, че рекламата на Ford може да не е напълно оригинална. Дж. Уолтър Томпсън Доха спечели награда на Dubai Lynx миналата година с подобна реклама за уебсайта Rafeef22.