9 отличени в Наградите на БАР – BAAwards 2017
9 кампании бяха отличени в Наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР) – BAAwards 2017. Общо осем отборни и една индивидуална награда бяха раздадени в рамките на гала вечерта на 5 октомври.
Четвъртото издание на BAAwards за изключителни постижения в маркетинговите комуникации отличи победители в следните състезателни категории: Нов продукт, Новa услуга, Нов корпоративен бранд, Продуктов ребрандинг, Нововъдение в продукт и повторно пускане на пазара, Нововъдение в услуга и повторно пускане на пазара, Активиране на бранд, Корпоративна социална отговорност и спонсорства.
Победителите по категории са:
Тази година в BAAwards постъпиха рекорден брой заявки – 43, което е с 20% повече спрямо миналата година. Кандидатури подадоха 18 компании, а броят на наградените организации, не-членове на БАР също е рекорден: 3.
„Тази година наградите се проведоха под мотото Raising the БАР и летвата наистина беше вдигната високо. Не само броят на заявките расте всяка година, но качеството им също става все по-високо. За това говори средната оценка на конкурса, която достигна до 22.77 т. (при максимални 30т.) спрямо 21.76 т. за миналата година.
Това означава, че доверието и значимостта на конкурса BAAwards расте. Наградите в BAAwards са показател за висок професионализъм и отличават най-добрите кампании, които трасират пътя на развитие на целия сектор на маркетинговите комуникации в България. Конкурсът събира и представя уникално ноу-хау, което може да ползва всеки маркетолог и рекламодател“, отбеляза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.
Събитието, на което бяха отличени победителите в BAAwards 2017, се проведе в Rainbow Plaza. Водещи на гала вечерта бяха известният журналист Драго Симеонов и Ваня Грозева, студент в НБУ и капитан на отбора, победител в нашумелия формат за практическо обучение на студенти по реклама и шоубизнес „Рекламна академия’2017“.