Той е приятел със Снуп Дог и прекарва по 6-7 ч. на ден в Twitter

Имиджът на главен изпълнителен директор на компания обикновено е на добре облечен мъж или жена в заседателна зала или зад бюро.
Това обаче не важи за Джон Леджър, главният изпълнителен директор и президент на телекомуникационната компания T-Mobile за САЩ, който прекарва деня си облечен в горнище на анцуг с логото на компанията и розова тениска и често поства съобщения в социалните медии.
Първото нещо, което той прави всеки ден, е да провери профила си в Twitter, пускайки съобщения до своите 4.7 млн. последователи. "Вероятно прекарвам по 6 - 7 часа на ден само в социалните медии", споделя той пред CNBC.
Шефовете на компании трябва да пишат сами съобщенията си в Twitter, защото иначе може да бъдат сметнати за лицемери, добавя той. "Едно от нещата, които не можете да правите в социалните медии, е да използвате някой друг вместо вас. Трябва да сте вие. Ако познаят, че ползвате друг човек, тогава последователите ще гласуват вие да напуснете острова."
Decided to escape the rain for a @soulcycle. Always reppin @TMobile, of course!! #SoulCycleSaturday pic.twitter.com/ofrbvLgwE5
— John Legere (@JohnLegere) October 21, 2017
)



&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)
&format=webp)