Как Samsung се подигра на Apple в новата си реклама?
Корейският гигант Samsung никога не се е страхувал да се подиграва открито на конкурентите си.
Особено на щатската компания Apple, чийто продукт е новият iPhone X.
И докато хиляди се редиха на опашки с часове, за да се сдобият със смартфона, Samsung представи новата си реклама, която открито осмива това.
Спотът, освен това, успява да изтъкне всички проблеми на iPhone, появили се през годините.
Това е впечатляващо постижение за реклама, която продължава само 1 минута.
Тя е наречена Growing Up и започва със случка от 2007 г. Дело е на известната рекламна агенция Wieden + Kennedy, която е ангажирана с промотирането на цялата серия смартфони на Samsung - Galaxy S8, S8+ и Note 8.
Вижте как се развива действието след това:
Това не е първият път, в който Samsung взима на подбив Apple. През 2014 г. Next Big Thing така ефективно подиграва потребителите на iPhone, че се смята, че Тим Кук е възнамерявал да потърси рекламна компания, която да работи върху отговор на рекламата.