Преровете гардероба. Любимите ни ботуши се връщат на мода
Ботушите на UGG, за изработката на които се използват овчи кожи, са на път да се върнат на мода, ако трябва да се вярва на списание Vogue, парижките модни подиуми и тенденциите, налагани от знаменитостите.
Риана и Сиена Милър водят възраждането на господството на UGG, обявиха тази седмица от Vogue, след като две от най-влиятелните модни фигури бяха забелязани да носят бежови ботуши от този тип.
Кара Делевин, Дженифър Лопез и Хайди Клум също наскоро обуха по един подобен чифт, както и актрисата Анна Фарис.
Модели на UGG се появиха и на седмицата на модата за мъже в Париж. В дефилето на базирания в Калифорния проект Y/Project те бяха елегантни и високи. Появиха се и като звездата в шоуто на влиятелната японска луксозна марка Sacai.
Историята на UGG е много интересна. Името им идва от думата за чехли в Австралия, а началото на марката е сложено в Калифорния през 1978 г. Възходът им започва през 2000 г., когато получават одобрението на Опра Уинфри и получават голям тласък в Обединеното кралство през 2004 г., когато Сиена Милър ги обува.
В Австралия и САЩ UGG символизират комфортния и спокоен начин на живот, който привлича известни личности, като Дженифър Анистън и Сара Джесика Паркър, посочва The Guardian.
През последните години техната модна сила намаля, макар че понякога отново се появяват в светлините на прожекторите: през 2012 г., например, Кейт Мос ги носи, докато разхожда кучето си.
Не всеки обаче ще посрещне завръщането им с радост. През 2010 г. ръководителят на Британския колеж по остеопатична медицина д-р Ян Драйсдейл изрази загриженост относно липсата на опора за крака в ботушите в стила на UGG, като заяви, че това може да доведе до проблеми с глезена, бедрата и гърба.
"Само защото нещо се превръща в тенденция или е модерно, не означава, че е добро или правилно", каза той.
Неотдавнашното сътрудничество на UGG с други марки на модния подиум е част от стратегията им за стимулиране на продажбите.