Ботушите на UGG, за изработката на които се използват овчи кожи, са на път да се върнат на мода, ако трябва да се вярва на списание Vogue, парижките модни подиуми и тенденциите, налагани от знаменитостите.

Риана и Сиена Милър водят възраждането на господството на UGG, обявиха тази седмица от Vogue, след като две от най-влиятелните модни фигури бяха забелязани да носят бежови ботуши от този тип.

Кара Делевин, Дженифър Лопез и Хайди Клум също наскоро обуха по един подобен чифт, както и актрисата Анна Фарис.

Модели на UGG се появиха и на седмицата на модата за мъже в Париж. В дефилето на базирания в Калифорния проект Y/Project те бяха елегантни и високи. Появиха се и като звездата в шоуто на влиятелната японска луксозна марка Sacai.

A post shared by sacaiofficial (@sacaiofficial) on

Историята на UGG е много интересна. Името им идва от думата за чехли в Австралия, а началото на марката е сложено в Калифорния през 1978 г. Възходът им започва през 2000 г., когато получават одобрението на Опра Уинфри и получават голям тласък в Обединеното кралство през 2004 г., когато Сиена Милър ги обува.

В Австралия и САЩ UGG символизират комфортния и спокоен начин на живот, който привлича известни личности, като Дженифър Анистън и Сара Джесика Паркър, посочва The Guardian.

През последните години техната модна сила намаля, макар че понякога отново се появяват в светлините на прожекторите: през 2012 г., например, Кейт Мос ги носи, докато разхожда кучето си.

Не всеки обаче ще посрещне завръщането им с радост. През 2010 г. ръководителят на Британския колеж по остеопатична медицина д-р Ян Драйсдейл изрази загриженост относно липсата на опора за крака в ботушите в стила на UGG, като заяви, че това може да доведе до проблеми с глезена, бедрата и гърба.

"Само защото нещо се превръща в тенденция или е модерно, не означава, че е добро или правилно", каза той.

Неотдавнашното сътрудничество на UGG с други марки на модния подиум е част от стратегията им за стимулиране на продажбите.