Индустрията на съня (да, такава съществува) се развива доста стремително, превръщайки съня в предмет на внимание както от страна на отделния човек, така и от цели корпорации.

3:45. Генералният директор на Apple Тим Кук ежедневно се събужда в този час, за да може в 4:30 вече да е на работното си място.

Марк Зукърбър влиза в офиса в 6 сутринта, бившият изпълнителен директор на Yahoо Мариса Майър признава, че 4 часа сън й стигат.

Дълго време успешните бизнес лидери смятаха, че да се спи малко е равносилно на това да бъдеш по-продуктивен.

Сънят – новият показател за статус

С това заглавие миналата година в New York Times излезе материал, посветен на изменилата се култура на съня. Статията разказваше за това, което отдавна искахме да чуем - недоспиването не просто е вредно за здравето, но е неизгодно и за бизнеса.

През 2016 г. американските компании са загубили 411 млрд. долара заради проблемите на служителите им със съня. Сега корпорациите се замислят как да се справят с новото предизвикателство.

В щаб квартирите на Uber, Google и Zappos работят «сонариуми», а Ариана Хъфингтън настоя преди време в редакцията на The Huffington Post да се появят стаи за дрямка.

Новата мярка за успех сега е колко време спите, а не колко време работите.