5 неща, които служителите на Apple няма да ви кажат
Днес технологиите са като ангел спасител за едни, но и като дявол за други.
От Readers Digest са събрали няколко интересни факти, споделени от служители на Apple, които доказват, че високите постижения са изпълнени с много падения, неуспехи и бъркотия.
Не пренебрегвайте ремонтираните уреди
Когато излезе таблет, телефон или друга технологична новост, се опитваме да намерим по-старите модели на най-добра цена. Бивш служител на Apple предлага да търсите ремонтирани устройства, които са с по-ниска цена, но с гаранция.
Някои поправки наистина са по-лесни, отколкото си мислите
Въпреки вероятно изглежда абсурдно,някои клиенти носят за ремонт телефон, който се нуждае само от… рестарт.
Затова служителите съветват, ако има някакъв незначителен проблем, да не чакате дни или седмици, оставяйки устройството на ремонт, а първо да го изключите и включите.
Лесна смяна
Ако сте купили слушалки от магазин на Apple имате гаранция за тях една година. Затова, ако не работят, знайте, че имате възможност да ги смените. Същото важи и за калъфите, въпреки че там е малко по-сложно.
Служителите минават на специално обучение
Според тайното учебно ръководство за обучение на служители на Apple, политиката на компанията е да не се използват "отрицателни" думи, иначе рискувате да бъдете изгонени.
Никога няма да чуете "счупен", а ще ви кажат, че устройството е "спряло да реагира". Също така няма да чуете думата "бъг". Вместо това служител ще го опише като проблем, условие или ситуация.
Честността се цени особено
Ако донесете устройство, за което твърдите, че не работи, а вие сте причинили проблема, много лесно ще бъдете хванати в лъжа. А това изобщо не се толерира, защото служителите имат строга политика и начини да разберат кога казвате истината и кога не.