Когато става дума за работа, последното нещо, което искате, е да се превърнете в прът в колелата. А първото? Да се отличите на фона на останалите. Това е постижимо, ако владеете повечето от тези качества.

1. Надеждност
Има ли нещо по-объркващо и създаващо дискомфорт от това да бъдете ненадеждни? Колко пъти казахте, че ще изпълните някоя задача, а не сте удържали на думата си? В един офис винаги си проличава на кого може да се има доверие.

2. Услужливост
Привлекателна е мисълта да възприемаме офиса като „човек срещу човека“ или „човек сам за себе си“. Този принцип на конкурентност обаче пречи в бизнеса. Трябва да може да бъдете от полза за другите – да бъдете услужливи, когато те имат нужда от помощ или подкрепа.

Разбира се, необходима е и доза професионална състезателност. Тя е ключова за кариерата ви.

3. Постоянство
Лесно е да се предадете. Шефовете оценяват постоянството на своите служители. Те искат да имат хора до себе си, които лесно се адаптират и откриват възможните решения на един или друг проблем.

Когато усещате, че не се справяте в нещо, положете усилия да устоите. Това, че не се предавате, говори положително за вас.

5 решения, които може да провалят кариерата виКакво съветват експертите, за да не се озовем в застой.

4. Инициативност
Да покриете очакванията на другите е едно. Да ги надминете - съвсем друго. Винаги изразявайте своите идеи и възгледи. Поемайте инициатива, дори и да не сте призовавани за това. Идеите водят бизнеса напред.


5. Учтивост
Дори да обичате работата си, офисът може да бъде брутален на моменти. Случват се конфликти, крайни срокове обтягат отношенията. Има дни, в които работата само се трупа. Това може да ви направи раздразнителни и груби. С всички сили поддържайте своите маниери – бъдете учтиви. Ако сте направили грешка, извинете се.

6. Ентусиазъм
Има нещо магнетично в позитивната настройка. Когато някой е въодушевен от това, че е понеделник, това положително се отразява върху всички в офиса – искат или не. Ентусиазмът ви ще бъде оценен.