Как магазин за обувки продаде чифт вместо за 20 за 640 долара?
Компанията-производител на обувки Payless, която се ориентира към бюджетни предложения, изигра сериозна шега на модните инфлуенсъри в Калифорния.
Тя нае бившия магазин Armani в Санта Моника, нареди по рафтовете обувките си и отвори врати под фалшивата марка Palessi.
Модните ентусиасти са накарани да повярват, че пазаруват от модни колекции от висок клас, когато всъщност магазинът е пълен с обувки Payless, при които има само една-единствена промяна - цената.
Най-скъпото предложение е чифт маратонки на реална стойност 19.99 долара, който е продаден за 640 долара. В рамките на няколко часа след отварянето на магазина са направени 3 000 долара оборот, съобщава BoredPanda.
Въпреки че инфлуенсърите са подмамени да вярват, че купуват дизайнерски стоки, в крайна сметка, клиентите не губят нищо.
Payless връща парите им, като им позволява да задържат обувките.
Palessi се оказва голям хит - мода, която съчетава качество и стил.
В своя блестящ маркетингов ход Payless използва социалния експеримент за нетрадиционна рекламна кампания.
Пред ADWEEK маркетинг директорът на компанията Сара Кауч казва: "Кампанията показа огромното несъответствие и има за цел да напомни на потребителите, че все още сме подходящо място за пазаруване на достъпна мода".