Under Armor отчита скок в продажбите извън САЩ
Книжата на компанията за спортна екипировка Under Armor поскъпнаха за кратко с 5% след обявяването на по-добри от очакваните финансови резултати за последното тримесечие на миналата година.
Добрият отчет се дължи предимно на висок скок в продажбите на пазари, различни от САЩ, предава CNBC.
Общите продажби през тримесечието запивасват ръст от 1.5% до 1.39 млрд. долара спрямо прогнозни очаквания за 1.38 млрд. долара.
Under Armor записва спад на продажбите на домашния си пазар в размер на 6% през периода - до 965 млн. долара, докато продажбите на международните пазари постигат ръст от 28%, до 395 млн. долара.
Така международните пазари вече оформят 28% от общите приходи на американската компания.
Продажбите на облекло нарасват с 2%, докато приходите при обувките намаляват с 4%. Продажбите на аксесоари също намаляват с 2% през периода.
Компанията не промени прогнозите си за 2019 г.
Според тях, продажбите през настоящата 2019 г. ще нараснат с до 3-4%. Тези цели определно разочароваха инвеститорите на Wall Street.
Анализаторите посочват, че и през тази година фокусът на компанията ще бъде насочен в реализацията на инвестиции, което предполага, че значителен растеж може да се очаква чак след 2020 г.
Under Armor води здрава битка на домашния си пазар с гиганти, като Adidas и Nike. Част от усилията на компанията за растеж включваха съкращения на персонал, нови методи за продажба на залежали артикули, както и обещания за по-голям акцент на маратонките и дамските артикули.
През разглежданото тримесечие наличностите са спаднали с 12%, посочват от компанията.
"Като цяло, Under Armour продължава да постига напредък по отношение на стратегическите си инициативи, подобряване на управлението на категориите, съкращаване на времето за производство до 16 месеца от 21 месеца, както и по отношение на разширяване на франчайзинга си за обувки”, коментира анализатор от Telsey Advisory Group.
Сред най-добре представящите се модели на Under Armor попадат маратонките Project Rock, Curry 6 и HOVR.
Наскоро компанията обяви и партньорство с космическата компания на Ричард Брансън Virgin Galactic, за която ще произвежда костюми и обувки, предназначени за астронавти.
Акциите на Under Armour отчитат поскъпване с над 50% спрямо същия период на миналата година.