И. Александров, Ebag: Клиентът иска качество и разнообразие
Качество, разнообразие на продукти, бързина на доставка. Това са трите най-важни за клиента неща в един онлайн магазин. Това каза Иван Александров, създател на онлайн магазина Ebag.bg, който взе участие в дискусия в рамките на технологичното събитие DigitalTrends2019, организиран от Profit.bg.
„От година и три месеца оперираме изцяло самостоятелно, след като прекратихме партньорството си с „Фантастико“. Това доведе до създаване на нови отдели – търговски, финансова, маркетинг, организацията на склад, място за пакетиране на продуктите.
Самостоятелното опериране ни дава свобода да избираме сами доставчиците си, подобрихме разнообразието на млечни и месни продукти, повишихме качеството на плодовете и зеленчуците. Освен това и доставката ни стана по-бърза – до 3-4 часа след поръчка, посочи Александров.
Това, което предстои сега, е да разширим портфолиото, да предлагаме повече продукти, типични за бутикови магазини. Ще акцентираме на български и фермерски продукти, защото има голямо търсене за тях. Тук обаче идва тънкият момент да подберем внимателно с кои ферми можем да работим, да изберем тези, които дават гаранция за произход, заяви още експертът.
Всички онлайн магазини са започнали като малки, с мечта да пораснем. Трябва да вярваме в това, което правим, за да можем да постигнем успех. И да знаем, че качеството на услугата е по което трябва да работим най-много, да се стремим към постояното й подобрение. Това ще доведе до успехь посъветва Александров.
Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, UniCredit Bulbank, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен, SentecaCommerce, Digital Dentistry Ivadent и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com.