Туристическо приложение се фокусира върху хората с разбити сърца
Току-що сте прекратили романтична връзка? Това ново приложение може да се окаже точно за вас.
Услугата Breakup Tours, разработена от базирана в Хонконг компания, предлага изживявания, насочени към хората, които се справят с разбито сърце след неуспешна връзка.
Вместо да пита потребителите относно техните дати за пътуване и предпочитания за хотелска стая, приложението задава доста необичайни въпроси.
„Предствете си луна, каква е формата ѝ?”, „Има ли нещо, което ви се иска да бяхте казали на бившия/та?” или „Ако получиш обаждане от бившия/та сега, какво би му казал?”са само част от въпросите към потребителите.
Съоснователят на на компанията Стефан Чунг споделя, че според тях пътуването е най-добрия начин да се преодолее разбито сърце.
Breakup Tours
„Раздялата е трудна, както промените”, казва той. „Когато се придържате към рутината, ставате доста чувствителни към нещата, които липсват от нея. Пътуването позволява да разбиете това усещане. Дава ви нови перспективи”, казва Чунг.
Какво се случва с разбитото сърце?
Стартирало през номеври тази година, приложението Breakup Tours понастоящем разгръща маркетингова кампания.
Чунг е работил като туристически гид, преди да съоснове рекламната компания на име Secret Tours Hong Kong.
„Нашият първи тур на разбитите сърца беше всъщност рекламна кампания на няколко бранда чрез редица инфлуенсъри, разделили се с партньора си наскоро, през 2018 г.”, казва той.
„Получихме изумителни отзиви, поради което скоро след това реализирахме отворено набиране на кандидати. Около 650 души ни изпратиха молби за постъпване на работа, което трябваше да бъде под формата на писмо до бившия", разказва Чунг.
По думите му това са най-сърцераздирателните истории, които е чел, като сред тях има фрапантни примерни. Така например, жена има връзка с мъж 7 години, само за да разбере накрая, че тя е била любовницата му, а той се готви за сватба с титулярката си.
Екипът на Чунг домакинствал събитие за самотни хора в бар навръх празника Свети Валентин.
Така скоро мъжът осъзнал, че има голяма пропаст между предлагането и търсенето на услуги за хора с разбити сърца. Това било и началото на Breakup Tours като самостоятелен бизнес.
Бутик за необвързани
Breakup Tours не е единствената компания, която се фокусира върху необвързаните хора. Така например, изложба в музеи е посветена на артифакти от провалени връзки, а бар в Япония допуска само необвързани клиенти.
Въпреки това, Breakup Tours е първата платформа за почивки, която е проектирана така, че да помага на хората с разбити сърца да преодолеят трудния период.
“В сравнение с други приложения за резервации, като Klook и Kkday (популярни в Азия), ние сме по-скоро като бутиков магазин, предлагащ красиви услуги за хората с разбити сърца”, казва Чунг.
„След като говорихме с много хора, осъзнахме, че има три стъпки - емоционално разтоварване, опитване на нещо ново и научаване на нещо ново. Всичките ни активности са центрирани около тези три стъпки”, казва той.
Приложението, което е налично на английски и китайски език, понастоящем предлага над 100 продукта в 10 града в Тайван, Япония, Тайланд и Хонконг.
Сред предложенията попадат неща като посещение на храмове, където да се помолите на китайските Купидони, работилница в Япония, където посетителите научават философията за фокусиране върху красивите неща в живота и други.
Предвидени и са по-агресивни занимания, като стрелба с огнестрелно оръжие и прочее.
Потребителите могат да видят предложенията на база желан град за посещение или на база настроението, в което са в момента.
В допълнение, преди пътуването всеки клиент получава пакет със всичко необходимо за хора с разбити сърца.
Този пакет е различен за всеки потребител, в зависимост от неговата история.
Елементите от комплекта включват упражнения за терапевтично писане, които компанията е създала съвместно с професор по психология в Китайския университет в Хонконг.