Освен защита за домашното си имущество, клиентите на ДЗИ вече получават и сигурност за действията на цялото им семейство в дигиталното пространство.

Това става благодарение на покритието „Онлайн сигурност“ към имуществена застраховка „Комфорт за дома“, което адресира три основни опасности – кражба на самоличността, увреждане на репутацията в интернет и спор с онлайн търговец.

Иновативното решение е отговор на зачестилите случаи на онлайн измами. С навлизането на високите технологии в ежедневието ни не само променихме начина, по който комуникираме, но едновременно с това се изложихме и на нови рискове, за които малцина от нас подозират.

Макар невинаги да го осъзнаваме, дигиталната ни сигурност става все по-важна.

Застраховката се задейства при кражба на самоличност както онлайн, така и офлайн – било то чрез създаване на фалшив профил от наше име, хакване на имейл и акаунт в социалните мрежи или копиране на данните от личната ни карта.

Допълнението към „Комфорт за дома“ покрива и увреждането на репутацията ни чрез клевета, обида и разкриване на лични данни от документи, снимки и видеа.

При спор с онлайн търговец, регистриран в България, или куриера, отговорен за доставката на закупения продукт, ДЗИ предоставя правна помощ и защита, в случай че продуктът е счупен, дефектен, непълен или не отговаря на описанието на производителя. Покриват се и случаите на забавена доставка до 10 календарни дни след изтичането на срока, посочен от търговеца.

От компанията напомнят, че опазването на личните ни данни преди всичко е наша собствена отговорност, но понякога дори съзнателно предприетите мерки не са достатъчни.

Поради това подобно покритие е голямо преимущество, като все пак самите ние трябва да сме запознати с рисковете, пред които сме изправени, за да можем да ги управляваме.