Порталът за споделяне на видеоклипове YouTube бе залят от критики по повод най-новото издание на Rewind.

Всяка година в края на периода, компанията пуска видео с най-значимите моменти през годината, като обикновено в него присъстват влогърите, които са били на гребена на вълната през календарната година.

Тазгодишното издание трябваше да измие срама от миналогодишния Rewind, който бе толкова недолюбван, че се превърна в най-нехаресваното видео в историята на YouTube. По всичко личи, че новото издание на Rewind ще стане второто най-нехаресвано видео в портала.

Докато през миналата година, потребители и създатели на съдържание в платформата критикуваха Rewind за твърде корпоративния му подход и наличието на редица лица от шоубизнеса, като актьора Уил Смит и други, то тазгодишното издание бива определяно като мързеливо, евтино, невдъхновяващо, твърде предпазливо и прочее.

Реално YouTube подхождат за първи път по различен начин в своя Rewind, като тази година видеото представлява серия от класации тип „топ 10” за най-гледани влогъри, най-харесвани видеа и прочее.

Недоволството е толкова голямо, че към момента на подготвяне на материала, при близо 20 млн. гледания, видеото има 1.2 млн. харесвания и 2.5 млн. нехаресвания.

Така най-големият победител от всичко това накрая ще се окаже певецът Джъстин Бийбър, който до миналата година можеше „да се похвали” с най-нехаресваното видео в портала – клипът на песента му Baby.

Ако пороят от недоволство продължава, то Baby ще падне до трета позиция за най-недолюбвани клипове в портала, след Rewind 2018 и Rewind 2019.