През изминалата седмица Обединена българска банка (ОББ) и ДЗИ, част от белгийската финансова група КВС, бяха отличени в Годишните награди Employer Branding 2020, организирани от В2В Media и Годишния знак за доброволчество и дарителство от работното място, организиран от фондация BCause.

ОББ получи най-високото признание от фондация BCause – Златен знак за развитието на програми за редовно дарителство от работното място сред служителите през 2019 г. През изминалата година 1359 или половината от служители на ОББ са осъществявали дарителство от работното място посредством сдружението „Обединени за милосърдие“. Служителското сдружение получи и извънредна награда – Годишен знак за най-отдаден екип, допринесъл за развитието и популяризирането на дарителството и доброволчеството на работното място. Общо 8215 часа или близо 1 астрономическа година са прекарали служителите на ОББ в доброволчество в най-значимия социален проект на компанията до сега „Екип Синьо преминава на зелено“.



Същият проект, при който 3290 служители на KBC в България засадиха 3290 дървета в 9 региона в страната, спечели първо място в категория Employer Branding PR кампания в конкурса Employer Branding 2020.

С първо място беше отличен и друг проект на ОББ и ДЗИ – лабораторията за иновации Surf Studio беше обявена за най-добрата Employer Branding иновация. От старта на лабораторията 772 служители на KBC Груп в България са преминали през обучение за иновациите във финансовия сектор с цел да се адаптират по-лесно към бързо-дигитализиращия се бизнес на компаниите от групата.



На същите награди ОББ взе второ място в категория Employer Branding събитие за спортното състезание ОББ Вертикален маратон, а ДЗИ спечели трето място в категория Employer Branding Video за видеото, отразяващо стратегията на компанията – ДЗИ Скорост.

През изминалата седмица ОББ Галерия беше домакин представянето на Алманах на успешните бизнес казуси в България и компанията получи поредното признание – награда за устойчиво развитие на бизнеса в България.



„Устойчивостта на успеха на една компания зависи в най-голяма степен от ангажираността на служителите ѝ, а отличията, които ОББ и ДЗИ си заслужиха, са ясен признак именно за това и аз съм особено горд с наградите. Нашата амбиция е активно да улесняваме служителите си в тяхното ежедневие, в познаването на иновациите, като не оставяме назад човешкия контакт, доверието и признателността в един екип.“, каза Петър Андронов, кънтри мениджър на КВС Груп в България.