Sportal Media Group придоби дял в платформа за онлайн търговия.

Дигиталната група, която вече 15 г. държи лидерски позиции в ключови медийни сегменти, като спорт, бизнес, новини, лайфстайл, анонсира сделката като ключова стъпка в развитието си.

Компанията
CloudCart предлага уникален self-service модел на малкия и средния бизнес за стартиране на електронна търговия. Към днешна дата, платформата е спечелила доверието на над 8000 търговци от България и чужбина а транзакциите минали през платформата за последния месец са 97 милиона долара.

Стилян Шишков, създател и CEO на Sportal Media Group, споделя: „През последните няколко години компанията ни инвестира много интензивно в технологични решения, които не само създават предпоставки за ключови конкурентни предимства, но фасилитират обмена на знания и компетенции между отделните компании.

За мен това е ключов момент, тъй като дигиталното пространство е изключително разнообразно. Възможности пред компанията ни се отварят не само в България. В Румъния вече се утвърдихме като най-силния играч сред спортните медии
(GSP.ro) именно благодарение на нашата уникална технология и трансфер на знания между нас и румънските ни колеги.

Подобна перспектива видях и при платформата CloudCart, макар че харесахме не просто технологията, а целия екип. Имаме възможност да научим много едни от други и най-важното да атакуваме нови пазари заедно. Имат страхотен екип – организиран, амбициозен и най-важното са практици, а не теоретици. По това си приличаме.“

Ники Илиев, един от собствениците и главен изпълнителен директор на КлаудКарт АД, разказва ентусиазирано за възможностите на платформата и новото партньорство: "В лицето на Sportal Media Group, ние от CloudCart виждаме един истински голям и стабилен инвестиционен и медиен партньор.

CloudCart отдавна търси правилните начини да разшири бизнеса и портфолиото си в България и Европа, като партнира с най-големите играчи на пазара в различни сфери като телекоми, банки, медии, куриери и други. Затова, аз и колегите ми сме изключително доволни, че ще можем да предложим нови и иновативни продукти и услуги на европейския пазар заедно именно с медийната група на Sportal - към нови и съществуващи клиенти на двете ни компании, където всички само биха спечелили - т.н. принцип win-win-win."

Мартин Петров, отговарящ за бизнес развитието в Sportal Media Group, допълва: „Много отдавна се оглеждаме и инвестираме в е-комерс бизнеси. Първоначалната ни стратегия беше свързана с диверсификация на бизнеса. Тук обаче говорим не просто за е-комерс бизнес, а платформа, която обслужва хиляди е-комерс бизнеси.

Това създава уникални предпоставки да създадем нови технологични продукти, които до сега не съществуват на рекламния пазар. Не просто постигане на мащаб, който така или иначе притежаваме, а качествено ново ниво в посока ефективност и набор от
one-stop-shop услуги.“