Какво се променя в TBI Bank? Нищо, но и всичко!
TBIBank, TBIPay, TBIMoney... Все по-често клиентите на TBI в двата основни пазара на компанията – България и Румъния, се срещат с тези имена и съвсем естествено изниква въпросът: „Какво се промени?“.
Краткият отговор на компанията е: "Нищо, но и всичко!"
Това, с което TBI Bank се отличава на пазара – скоростта и ефективността на предлаганите услуги, разнообразието и всеобхватността на продуктите и ясния и приятелски тон на комуникация, който използва, остават непроменени. Това, което се променя, е „архитектурата на бранда“, съобщават от TBI.
Запазвайки TBI в основата на своята структура, банката разделя каналите и продуктите си, като ги поставя под съответен под-бранд. Дефинирайки ясно какви са предимствата и характеристиките на всеки от тях, клиентите на компанията ще могат да се ориентират по-лесно кое е подходящото предложение спрямо техните нужди.
А плановете на банката са да продължава да създава нови продукти и услуги, внедрени във водещия бранд – TBI.
Създава ли тази промяна допълнителни въпроси? Не? Чудесно! Но в случай че все пак бихте искали да научите повече, моля, продължете.
Офисите на банката в страната, в които клиентите могат да се възползват от пълния пакет ежедневни банкови услуги – откриване на депозитна или разплащателна сметка, както и взимане на кредит, ще продължат да оперират под бранда TBI Bank.
По този начин те ще служат за „физически хъб“ във всички големи български градове.. В офисите ще бъдат обслужвани и корпоративните клиенти на банката.
TBIMoney, или т.нар. „light“ офиси, е допълнителен „физически“ канал, където всички кредитни операции са безкасови. В обектите на TBIMoney клиентите имат възможност и да открият депозитна сметка, както и да получават насоки и висококачествено обслужване от екипа на компанията.
Не на последно място представяме TBIPay на вашето внимание – това е най-новата платформа за финансиране на т.нар. point-of-sale или мястото на продажба.
Чрез TBIPay клиентите ще имат възможността да закупят он- или офлайн желаната от тях стока или услуга, като я изплатят на по-късен етап чрез вноски, съобразени с техния бюджет.
Това решение подпомага и самите търговци в стремежа им да увеличат своите продажби.
Изключително ценното на TBIPay е, че е платформа, създадена по начин, който да отговаря на нуждите както на малките, така и на големи търговски вериги, без значение сферата им на дейност - от медицински центрове до магазини за мебели и електроника.
„Екипът ни работи от месеци над новата бранд структура и сме изключително щастливи от резултатите, които вече наблюдаваме, тъй като чрез дефиниране на брандовете ни осигуряваме по-голямо удобство за нашите клиенти и партньори.
Те знаят, че могат да разчитат на качествените услуги на TBI, а от сега нататък ще са наясно и с това какво точно могат да очакват от всеки един от тях.
Със сигурност ще продължим да внедряваме все повече и повече продукти и решения под шапката на TBI, водени именно от очакванията и нуждите на нашите клиенти“, споделя Каролина Софрониева, главен директор „Маркетинг“ в TBI Bank.
Въвеждането на новата бранд структура на компанията няма да наложи подписване на нови договори със съществуващи клиенти, нито пък каквито и да било промени по тях.
А какви допълнителни внедрени услуги и продукти ще се влязат в портфолиото на банката може да проследите на уебсайта на TBI Bank, както и в каналите в социалните мрежи.