eMAG Black Friday 2020: 2.43 милиона посещения и поръчки за 47.6 млн. лева
Търговската кампания Black Friday 2020, организирана на платформата eMAG на 20 ноември, показа как потребителското поведение се е променило тази година и че хората се обръщат към онлайн търговията за най-различни покупки, не само от категорията електроника и IT.
За периода на кампанията на eMAG.bg бяха регистрирани 2.43 милиона посещения - с 9% повече от миналата година, и поръчки на обща стойност 47.6 милиона лева - със 17% повече от 2019 г.
Кампанията Black Friday е ориентир за развитието на електронната търговия и тазгодишното й издание потвърди тенденциите, възприети от клиентите: броят на хората, които пазаруват онлайн, се е увеличил значително и техните интереси вече не са само към категорията електроника и ИТ; потребителите приемат мобилните устройства като лесен канал за поръчки онлайн и средната стойност на количката при пазаруване се е увеличила с 9% – до 267 лева.
В този контекст, последният Black Friday завърши с над 339 812 артикула, поръчани онлайн, както от eMAG, така и от 1 744 Marketplace партньори на платформата, от категории, вариращи от дом и декорация до красота, лайфстайл, джаджи, играчки, малки домакински уреди и – за пръв път сред Black Friday офертите, предлагани от eMAG – кафе.
„Black Friday тази година показа поредната стъпка в разрастването на електронната търговия, като лесен, бърз и достъпен начин за закупуване на голямо разнообразие от продукти онлайн.
В петък, 20 ноември, видяхме, че впечатляващ брой хора са възприели онлайн търговията като начин за пазаруване. Очакваме тази тенденция да продължи и до Коледа, тъй като клиентите ще изберат да купуват и подаръците за празниците онлайн”, каза Андрей Попеску, директор на eMAG България.
Още от първото си издание eMAG Black Friday привлича хора, които правят първите си стъпки в онлайн пазаруването и откриват предимствата на електронната търговия; тази
година 20 758 (или 15% от общия брой) са новите клиенти, направили поръчки в рамките на кампанията.
Средно хората са поръчвали по два продукта – един по-скъп и друг от категории, като дом и декорация, съдове за готвене и домакински уреди, кафе или коледни подаръци.
Обзор на най-големия Black Friday на eMAG
От началото на събитието в 7:13 ч. и през целия период на кампанията над 72.65% от 2.43 милиона посещения на платформата са направени през мобилни устройства, показвайки, че потребителите се ориентират към лесни начини за пазаруване, където и да се намират и по всяко време.
Най-поръчваните продукти:
Най-популярните категории:
Продукти с най-бързо изчерпаните количества, определени за кампанията: