Instagram ще предостави на малък брой създатели на съдържание в Индия възможността да споделят своите кратки видео клипове в основната социална мрежа на Facebook Inc. като част от нов тест.

Facebook стартира пробен период в Индия, по време на който потребители ще могат да споделят Instagram Reels, или кратки видео клипове с добавена реалност, в новинарската секция на основната социална мрежа на компанията.

Отделно, Facebook ще преименува собствения си продукт за кратки видеа Reels on Facebook, информира Bloomberg.

Това е поредният пример как Facebook копира идеите на по-малки свои конкуренти, като TikTok и Snap Inc., и използва обхвата на своята социална мрежа, за да промотира тези нови услуги. Индия е най-големият пазар на Facebook, както и важен пазар за растежа на компанията.

Най-голямата социална мрежа в света също така интегрира продукти от Instagram, докато Федералната търговска комисия на САЩ и други регулаторни органи работят по антимонополни обвинения срещу Facebook, с които искат да оспорят придобиванията на Instagram и WhatsApp.