Световноизвестната компания LVMH Louis Vuitton Moët Hennessy, обединяваща някои от най-емблематичните луксозни марки, продължава присъствието на емблематичните си брандове на българския пазар в партньорство с Авенди, част от ВМ Финанс Груп.

Двете компании подновиха споразумението си за сътрудничество за следващите пет години.

Така Авенди продължава дългогодишната си успешна работа по маркетинга и дистрибуцията на марките от портфолиото на LVMH - шампанските Dom Pérignon, Veuve Clicquot, Ruinart, Moët & Chandon, Krug, La Grand Dame; коняка Hennessy; водката Belvedere; уиски брандовете Glenmorangie и Ardbeg и вината от известните изби Cloudy Bay и Terrazas.

Отскоро към това портфолио се добавя и чисто новият продукт на Moët Hennessy – Chandon Garden Spritz, което представлява пенливо вино с битер ликьор от свежи портокали.

Партньорството между Moët Hennessy и Авенди започва преди 20 години с вноса на българския пазар на иконичните Dom Pérignon и Moët & Chandon и продължава до днес с постепенното разрастване на предлаганите продукти.

Двете компании дадоха висока оценка на взаимната си работа, подписвайки нов петгодишен договор, с който затвърдиха желанието си да продължат да работят като екип и като доверени съюзници в името на утвърждаването на брандовете от портфолиото на Moët Hennessy.

„Да имаш партньор като Moët Hennessy носи безброй възможности. Глобално LVMH е новатор, провокатор, инициатор на идеи и не се страхува от промените. Смятам, че всяка компания, устояла на времето и предизвикателствата, се е справила именно заради способността си да се адаптира към променящата се динамична и конкурентна среда“, казва бранд мениджърът за Moët Hennessy в Авенди Лила Павлова.

Тя е човекът, познаващ до най-малкия детайл марките в портфолиото на Moët Hennessy. Работата ѝ обаче включва познание не само за продукта, но и за потребителя – за неговите желания, представи, вкус.


Лила Павлова, бранд Мениджър за Moët Hennessy в Авенди

„Развиваме марките от портфолио Moët Hennessy според световните насоки и глобални препоръки, но и според нуждите на нашия пазар и консуматор. Моята практика показва, че не всяка глобална инициатива може да донесе очакваните ползи за българския пазар. Тук Авенди, като партньор, може да оцени потенциала и да представи експертизата си“, разказва Лила Павлова.

Грижата за марките на Moët Hennessy включва не само „опазването“ на доброто име на брандовете, но и развиването им на местния пазар по най-подходящия за културата и средата начин с готовност да променяш играта, когато е необходимо.

Повечето инициативи и кампании на Авенди, свързани с представянето на марките у нас, залагат тъкмо на новаторството и на смелия подход към клиенти и партньори. Затова например сега Лила Павлова и екипът на компанията се опитват да създадат нов тренд в консумацията на шампанско. Целта им е да разширят терена на категорията като я „заведат“, освен в нощните заведения, където тя традиционно присъства, и в ресторант. Идеята е в България да се изгради културата на „шампанско на чаша“, както често се предлага напитката в много развити европейски държави.

Друг иновативен подход към представянето на питие, обичайно предпочитано от потребителите у нас, каквото е уискито, е изборът на нова посока на комуникация. Наситеността на пазара от най-различни марки уиски предложи и наситеност от послания и „експертни мнения", затова Glenmorangie - брандът под шапката на Moët Hennessy, измества фокуса към преживяването и към желанието на потребителя да опита нещо, в което се призпознава, за да може лесно да отговори на въпроса „Това харесва ли ми?“ И ако следва „Да“, да няма необходимост от допълнителни обяснения, а едно „Просто е вкусно!“ да е достатъчно.

В категория коняк Авенди също завърта гледната точка с цел да обърне и представите. А те обикновено са, че коняк се пие в зимните месеци по празниците. Това показват и числата – около 30% от годишните продажби на Hennessy се реализират в периода ноември-декември. Но истината е, че не е необходимо да се чака Коледа, за да си доставиш удоволствието от качествения коняк.

Авенди

Авенди